Jak na opakované hubnutí

Jak na opakované hubnutí

Váha je nepřítel spousty z nás. Často se děsíme momentu, kdy na ni zase budeme muset stoupnout a raději se na sebe nedíváme do zrcadla. A tak se pustíme do hubnutí. Jenže po pár týdnech zjistíme, že to nejde tak lehce a dost často to dopadne i neúspěšným pokusem. Pokud se rozhodnete letos opět hubnout, pak to chce změnu! Dodržujte pravidla a nevzdávejte se. Nebojte se říci si o pomoc.
Nejdůležitější je dodržovat pravidla zdravého hubnutí. Musíte si stanovit reálný cíl, dopřejte si dostatek pohybu, jezte co nejzdravěji, zajímejte se o energii, kterou jíte. Jezte minimálně tři až pětkrát denně a nevynechávejte ani snídani, ani večeři. Omezte tuky na snesitelné minimum a zaměřte se spíše na zdravé tuky, važte se méně často (nejlépe 1x za týden), držte se nastaveného režimu a bilancujte až po dvou měsících.zelenina s metrem
Pokud nezvládnete nastavit váš jídelníček a pohyb tak, abyste hubnuli, pak navštivte odborníka. Ideální je najít si osobního trenéra, který vám pomůže nastavit si jídelníček a jednotlivé pohybové aktivity přímo pro vás. Je totiž zásadní mít správný poměr mezi přijímanými a vydanými kaloriemi. Poradí vám také správný sport, který bude vhodný pro vaše proporce. Třeba běh není ideální pro lidi s velkou nadváhou a obezitou, naopak plavání bude pro osoby s větší nadváhou ideální. Můžete začít třeba rychlejší chůzí, která je zdravá pro každého z nás.chůze v přírodě
Pokud chcete hubnutí podpořit výživovými doplňky, nechte si také poradit jaké zvolit. Třeba s Trimexem neuděláte chybu, je však vhodné poradit se i s obvodním lékařem, který má přehled o vašem zdraví. Můžete také zvolit doplňky stravy, které jsou doporučovány pro detoxikaci organismu a pro podporu metabolismu. Může se jednat třeba o speciální čaje, potraviny urychlující metabolismus, nebo třeba proteinové tyčinky v případě, že potřebujete nabrat svalovou hmotu. Ta je totiž při hubnutí také důležitá.